Σε ένα Μουσικό Χορό-δραματικό έργο η μουσική σύνθεση δίνει την αφορμή ύπαρξης και το πλαίσιο ανάπτυξης σε άλλες καλλιτεχνικές μορφές έκφρασης. Η μουσική είναι ο άξονας πάνω, γύρω και μέσω του οποίου εκφράζεται το ανθρώπινο σώμα. Ο Μουσικός Ήχος υποκαθιστά τον συμβατικό Λόγο. Είναι σαν να υπάρχει μέσα στον εγκέφαλο και στις αισθήσεις των χορευτών/ηθοποιών και καθορίζει την έκφραση του συνειδητού και/ή του υποσυνείδητου.
Σε ένα Μουσικό Χορό-δραματικό έργο η μουσική σύνθεση δίνει την αφορμή ύπαρξης και το πλαίσιο ανάπτυξης σε άλλες καλλιτεχνικές μορφές έκφρασης. Η μουσική είναι ο άξονας πάνω, γύρω και μέσω του οποίου εκφράζεται το ανθρώπινο σώμα. Ο Μουσικός Ήχος υποκαθιστά τον συμβατικό Λόγο. Είναι σαν να υπάρχει μέσα στον εγκέφαλο και στις αισθήσεις των χορευτών/ηθοποιών και καθορίζει την έκφραση του συνειδητού και/ή του υποσυνείδητου.
ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Μουσική-Χοροδραματική Πράξη
Το βίντεο συνδυάζει δύο διαφορετικές σκηνικές παραστάσεις του έργου. (α) Gorlitz Γερμανία και (β) Μέγαρο Μουσικής-Αθήνα.
« Ό Χρήστος Πήττας δημιούργησε μια παρτιτούρα που συνένωνε ηλεκτρονικά στοιχεία και μουσικά όργανα, προκαλώντας αισθήματα φόβου και απειλής με το τραγούδι του Σπύρου Σακκά (Χορός) και την γιγαντιαία συνοδεία κρουστών. Η συναισθηματικά φορτισμένη μουσική πρόσφερε το ιδανικό πλαίσιο στους χορευτές αλλά και στην τραγουδοποιημένη έντονη αντιπαράθεση των ηθοποιών (Αντιγόνη-Κρέων) και του Χορού».
«Στην ‘Άνοιξη’ ο ρόλος της μουσικής δεν είναι συνοδευτικός της κίνησης. Είναι το alter ego των χορευτών/ηθοποιών. Ό ήχος, η μουσική συμβαίνει στον εγκέφαλο και στις αισθήσεις τους και το σώμα ‘μιλά’, αντιδρά, με διάφορους τρόπους που μπορεί να είναι και απροσδόκητοι.»
ΑΝΟΙΞΗ
Μουσική-Χοροδραματική Πράξη
με αφορμή το ομότιτλο διήγημα του Μάριου Ποντίκα
Μετέχουν: Charlotte Broom/Luc Jacobs (Northern Ballet Theatre) Kate Robinson (βιολί) Justin Pearson (Cello) Katherine Rockhill (Piano) + Ηλεκτρονικό Sound track.
ΑΝΟΙΞΗ
Μουσική-Χοροδραματική Πράξη
με αφορμή το ομότιτλο διήγημα του Μάριου Ποντίκα
Μετέχουν: Charlotte Broom/Luc Jacobs (Northern Ballet Theatre) Kate Robinson (βιολί) Justin Pearson (Cello) Katherine Rockhill (Piano) + Ηλεκτρονικό Sound track.
«Στην ‘Άνοιξη’ ο ρόλος της μουσικής δεν είναι συνοδευτικός της κίνησης. Είναι το alter ego των χορευτών/ηθοποιών. Ό ήχος, η μουσική συμβαίνει στον εγκέφαλο και στις αισθήσεις τους και το σώμα ‘μιλά’, αντιδρά, με διάφορους τρόπους που μπορεί να είναι και απροσδόκητοι.»
ΕΙΔΩΛΑ
Concerto για Ορχήστρα και δύο χορευτές
Με την London Chamber Orchestra – Κορυφαίος Irvin Arditti. Διευθύνει ο Συνθέτης
«Στα “Είδωλα”, ο Χρήστος Πήττας χρησιμοποίησε τους μουσικούς της Ορχήστρας Δωματίου του Λονδίνου για να δημιουργήσει μια αλληλουχία από διαφορετικούς ρυθμούς και ασυνήθιστα ορχηστρικά ηχοχρώματα. Έργο εξαιρετικής δύναμης»
“Cassandra’s Wedding”
Μουσική – Χοροδραματική Πράξη. Το πρόσφατο αυτό έργο του Χρήστου Πήττα που στηρίζεται σε κείμενα του Tony Harrison, του πιο σημαντικού ίσως σύγχρονου Άγγλου ποιητή /δραματουργού, δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με την πανδημία. Είναι γραμμένο για μία Ηθοποιό/Φωνητική σολίστ, Δύο Χορευτές, εξαμελές ανδρικό φωνητικό σύνολο, δεκαμελές Οργανικό ensemble και EST (Ηλεκτρονική υποστήριξη).